torsdag den 13. oktober 2011

Introduktionen fortsætter...

Jeg er stadigvæk ved at blive sat ind i alle de projekter, som Røde Kors arbejder med her. Jeg lærer hele tiden nyt, møder nye mennesker og nye normer.

Jeg har besøgt hjemløse på gaden, snakket med dem om deres frustrationer, men måtte bare smile lidt medfølende og henvise til den Røde Kors-medarbejder, som jeg fulgtes med, for hvad ved jeg om reglerne for at kunne få adgang til herberget?

Jeg har besøgt den afdeling, som hjælper arbejdsløse fra udsatte befolkningsgrupper. Jeg har hørt om det program der leder efter forsvundne personer... Dette i løbet af to dage - jeg føler mig tit lidt blæst oveni hovedet...

Jeg håber snart at jeg kan blive sat på nogle konkrete projekter og ikke længere hoppe rundt som en bordtennisbold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar