fredag den 16. december 2011

Forberedelser

Tiden er suset af sted de sidste uger. Vi har haft travlt med at nyde vores sidste tid her og jeg synes det er lykkedes! Vi har været på tur op i bjergene, spist churros og været på julemarked. Thomas har fået nogle flere bjerg-kilometer i benene imens Nathaniel og jeg har hygget os derhjemme. Nathaniel kravler alle vegne og har nu 12 tænder! Vi har købt vintersko og vinterjakke til ham, så han er klar til Danmarks kulde. I min praktik har jeg forberedt lidt til den praltikopgave, som jeg skal skrive i januar og i aften skal jeg deltage i en fest arrangeret for Røde Kors' frivillige. Hvis der bliver tid til det midt i pakning og rengøring lover jeg at lægge nogle billeder op :-)

1 kommentar:

  1. God tur hjem :-) Glæder mig til at se jer engang i det nye år!

    SvarSlet