torsdag den 29. september 2011

Aftentur

Temperaturen falder kun et par grader om aftenen, men det er alligevel dejligt at gå en aftentur. Man oplever altid lidt og ser nogle fine huse - der er også en del til salg, hvis det skulle have nogens interesse.

Nathaniel og jeg tog bussen lidt væk og gik en lille tur. På vejen mødte vi en israelsk ung pige som legede med Nathaniel, og senere brokkede Nathaniel sig i bussen, fordi han ikke måtte få en fremmed mands pose - det er da også for dårligt!

4 kommentarer:

  1. Dejligt at se billeder af Nathaniel - savner den lille fyr! Der er startet et par små drenge i børnehaven der ligner ham rigtig meget ... kommer til at savner ham hver gang jeg ser dem :)
    Knus Camilla

    SvarSlet
  2. Kristjana E Sigurðardóttir29. september 2011 kl. 23.00

    Halloooo Pernille! :) Syns det er sjovt at kunne følge med på din blog.. Jeg må sige at jeg er glad for at det er begyndt at blive lidt koldere her i København. Hvad syns du om den varme høst på Mallorca? Måske du ikke har tid nok til at tænke på det..? :) Nathaniel ser ud som han er bleved voksen, en dreng... ikke en baby! :D og HVOR ER HAN BARE SØD!! Hvorfor måtte han ikke få den fremmede mands pose? hmmm... :)
    Well well.. glæder mig til at læse og se mere fra jer i Mallorca.
    ps. Jer er læser dansk på studieskolen nu, så min dansk bliver bedre og bedre. håber jeg.

    Håber i alle har det super godt! Knus, knus, knus!
    Kristjana og Ingibjörg :)

    SvarSlet
  3. Camilla, Nathaniel savner også jer, og ikke mindst sine kusiner og fætter!

    Kristjana, jeg nyder den ekstra sommer, men kan ikke forstå at det snart er oktober. Du bliver rigtig god til dansk, vi kan øve en masse, når jeg kommer hjem!

    SvarSlet
  4. Dejligt med kommentarer :-) hyggeligt at høre, at I læser med! Kram fra mig.

    SvarSlet