fredag den 30. september 2011

ORBEA Racercykel

For en stund giver jeg ordet her på bloggen til min kære mand, Thomas (jeg må advare om nørdet cykelinfo!):

I den seneste måneds tid har Nathaniel og jeg brugt en del tid på at kigge på racercykel. Vi har været rundt i stort set hele Palma og omegn for at finde den helt rigtige cykel til den rette pris. Til sidst fandt vi cykel i en lille butik der hedder Ciclos Gomila, som ligger udkanten af Palma.

Valget blev en ORBEA ONIX med følgende komponenter:

Stel og forgaffel: Carbon
Saddel: Selle Italia
Saddelpind: ORBEA carbon
Bagskifter: Shimano 105
Forskifter: Ultegra
Gearskifter: Shimano 105
Styr og frempind: ORBEA aluminium
Krankboks: Omega FSA
Pedaler: LOOK KEO EASY
Hjul: Shimano R500
Dæk: Cittoria Zaffiro
Saddeltaske: Continental

Cyklen er intet mindre end fantastisk. I dag var jeg ude at cykle en tur i de omkringliggende bjerge. Det var en fornøjelse at slide sig op af bjerget og ikke mindst at suse ned igen. Nu sidder jeg i sofaeb med trætte ben og glæder mig til næste tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar